مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 17:302023-11-14اجتماعي

مسافران قطار سنندج برای رفت وآمد از وسایل نقلیە عمومی استفادە کنند


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از همشهریان درخواست کرد؛ از تردد با وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند و از وسایل نقلیه عمومی برای تردد استفاده کنند چرا که مزایایی چون بیمه مسافر در رفت و آمدها قابل استفاده است.

- ایسنا/کردستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از همشهریان درخواست کرد؛ از تردد با وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند و از وسایل نقلیه عمومی برای تردد استفاده کنند چرا که مزایایی چون بیمه مسافر در رفت و آمدها قابل استفاده است.

فرزاد حسنی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به زمان بندی برنامه حرکت قطار سنندج در روزهای سه شنبه و جمعه و به منظور تسهیل رفت و آمد مسافران از داخل شهر به ایستگاه قطار، ماشین های سواری و مینی بوس در ترمینال سنندج و ایستگاه قطار مستقر شده است.

حسنی افزود: در حال حاضر 6 دستگاه مینی بوس و 10 دستگاه سواری در حال خدمت رسانی هستند و در صورت نیاز، این ظرفیت افزایش خواهد یافت.

وی به کرایه جابجایی مسافران نیز اشاره کرد و ادامه داد: کرایه ماشین های سواری برای هر نفر 300 هزار ریال و مینی بوس نیز برای هر نفر 200 هزار ریال در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از همشهریان درخواست کرد از تردد با وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند و از وسایل نقلیه عمومی برای تردد است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران قطار سنندج برای رفت وآمد از وسایل نقلیە عمومی استفادە کنند

مسافران قطار سنندج برای رفت وآمد از وسایل نقلیە عمومی استفادە کنند